Ser modern no és ser hipster: és envejar Toast


Això del hipsterisme ja cansa. Ser més o menys modern no vol dir portar barba, pantalons arremangats i ulleres de pasta. Ser modern hauria de voler dir alguna cosa més. Segurament hauria de ser una actitud oberta a les noves propostes però fugint del tot de les tendències que pretenen uniformitzar el personal. El contrari de ser ‘hipster’, vaja.

A RUUM. ens agraden propostes com les de Toast, una marca anglesa (no us alarmeu, vénen online) amb propostes més atemporals, bons materials, un disseny curós i un bon gust remarcable.

TOAST Dona estiu total 2015 - RUUM (2)Lluny de les modes i de campanyes d’impacte, presenten les seves propostes per a home, dona i la llar amb una estètica senzilla alhora que inspiradora.

TOAST Primavera-Estiu 2015 - RUUM (6)

Com a mostra, us presentem algunes de les seves propostes per a aquesta temporada primavera-estiu de 2015.

TOAST Home Estiu 2015 - RUUM (5)

Toast va néixer a l’oest de Gal·les el 1997. Darrera s’hi troben Jessica i Jamie Seaton, que han sabut donar a la marca d’un caràcter propi, reforçat per la seva voluntat de fer moda creativa i de qualitat.

TOAST Home Estiu 2015 - RUUM (11)

Cada any presenten 4 col·leccions que es corresponen amb les estacions de l’any. Segons asseguren ells mateixos, el seu credo es resumeix en 4 paraules: simplicitat, modernitat, confort i color. Són les paraules més encertades si hem de descriure cada una de les seves peces de roba, accessoris i calçat.

TOAST Llar 2015 - RUUM (1)

TOAST Llar 2015 - RUUM (27)

 

Simplicitat. Modernitat. Comfort. Color. No us encanta Toast?

 


IMATGES DE LES COL·LECCIONS

Lookbook dona primavera-estiu 2015

Lookbook dona estiu total 2015

 

Lookbook home primavera-estiu 2015

Lookbook casa 2015

TOAST

www.toa.st/eu

+ No hi ha comentaris

Afegeix el teu